Autor |
Wiadomość |
Paweł |
Wysłany: Pią 17:26, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
Dopiero na początku roku będzę wiedział coś bliżej. Jeśli byśmy mieli własne lotnisko to opłaciło by sie aeroklubowi sprzedać antka i skredytować zakup cesny a tak nie wiem do końca czy to jest opłacalne choć przy odrobinie wysiłku nawet teraz było by to opłacalne. Strefy poszukują w sezonie taki mały samolocik do wypożyczenia |
|
|
Onisk |
Wysłany: Pią 10:27, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
No własnie ! Czy są jakieś realne szanse na nowy samolot ?
Do Dariona - luźna guma ! |
|
|
marcin |
Wysłany: Pią 1:22, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
Nie..., bardzo celna uwaga. Czy ktoś nosi jeszcze szelki?
Paweł, dzięki za zabranie głosu w kwestii cenowej. Zwracam tylko uwagę na zagadnienie i potrzebę aktualizacji cennika zgodnie z realiami.
A jak z tą Cessną? |
|
|
Darion |
Wysłany: Czw 19:41, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać |
|
|
Darion |
Wysłany: Czw 19:41, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
A ja proponuję poprawić szelki. Oczywiście jeśli ktoś ma za luźne. |
|
|
Cieśla |
Wysłany: Czw 19:03, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
A jakie są szanse na Cesne. Coś już wiadomo? |
|
|
Paweł |
Wysłany: Czw 17:46, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
ceny skoków nie biorą sie z kosmosu. W skład ceny za skok wchodzi resurs samolotu (co ileś godzin lotu trzeba zrobić przegląd za ktory sie słono płaci), Resurs silnika( tak jak poprzednio sie płaci) koszty paliwa (180l na godzine lotu) olej (nie pamiętam ile ale nie mało) ubezpieczenie.
Ten koszt to około 1500zł/ godz. członków wyszkolonych i 1800 dla nie wyszkolonych. Różnica wynika z tego że trzeba też coś zarobić i opłacić kadrę. teraz podzielcie sobie ten wynik przez 4 z 1000m i przez 2 z 3000m a dostniecie olśnienia. AN-2 jest nieopłacalny. Spadochrony nie biorą sie z powietrza, trzeba co roku robić przeglądy i układki które też kosztują i dlatego płaci sie za wypożyczenie. Tak jest wszędzie. Kto nie chce dopłacać to ma swój spadak i sam płaci za przegłądy i układki.
Jaki jest sposób na tańsze i wyższe skokanie? CESNA 207 |
|
|
Bravoo |
Wysłany: Śro 23:35, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
Apropos, sorry za błąd ( większej ) |
|
|
Bravoo |
Wysłany: Śro 23:34, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
Rozumiem, że jeśli chcemy obniżyć cene skoku o 20 zł należy kupić spadochron za sześć koła... To jasne bo po kilku latach to się zwróci, ale myśle sobie, że fajnie było by pod wpływem czasu jak sekcja się bedzie rozrastać troche obniżyć cenę skoków z 1500m szczególnie dl tych którzy nie doskakali jeszcze do świadectwa kwalifikacji....
To tylko luźna uwaga, która pozwoliła by na częstsze skoki więkrzej ilości osób, a przecież wszelkie braki można sobie powetować organizując imprezy masowe lub pokazy dla chętnych, a im więcej skoczków ze świadectwami tym pokazy będą ciekawsze... Wyobraźcie sobie 50 skoczków spadających jak deszcz meteorytów z niebieskiego nieba
Ale sie rozpisałem, ale może ktoś mnie wysłucha
Pozdrawiam
Bravoo |
|
|
rem |
Wysłany: Śro 12:31, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
Bravo cena skoku to nie tylko sam lot ale też wypożyczenie sprzętu a on niestety kosztuje. Oprócz samego zakupu dochodzą jeszcze przeglądy i materiały eksploatacyjne.Cena komercyjna na strefie to ok 100zł za bilet na 4000 tys.i wypożyczenie ale tam mają bardziej ekonomiczne samoloty. |
|
|
Onisk |
Wysłany: Śro 9:41, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
...by żyło się lepiej |
|
|
xenomorf |
Wysłany: Śro 9:39, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
Bravoo teraz już płaćisz 6 dych za skok bo 2 dychy są za spadak... więc sam sobie zrobiłeś obniżkę
A poważnie.... wszystkie obniżki cen przyjmę z wielkim zadowoleniem... byle tylko ceny nie zaczęły rosnąć |
|
|
Bravoo |
Wysłany: Śro 0:06, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
Słuchajcie... Nieznam się na sprawach cen .. ale czy jest mozliwość obnizenia ceny skoku... W tym momencie płacimy 80 zł z 1500 m
Może dało by się zejść do 60 dych.... wtedy więcej osób stac byłoby na częstsze skoki...
To tylko propozycja , jednakże odpowiedz w tej kwestii jest arcyważna
Pozdrawiam
Bravoo |
|
|
hans |
Wysłany: Wto 11:53, 13 Lis 2007 Temat postu: |
|
Ad.1. Bilans jest konieczny i to jak najprędzej, uważam, że powinno przeprowadzić go kilka osób (znających się oczywiście na temacie), następnie konfrontacja i wnioski na zarząd AŁ.
Ad.2/3/4 Zgadzam się z przedmówcą, przejdźmy od słów do czynów
dodam ppkt. 5 - podniesienie kosztów szkolenia podstawowego (3 skoki) o cenę układek przeprowadzanych przez skoczków z uprawnieniami - (3x10PLN=30PLN) czyli 730 PLN (jednocześnie rozliczyć tegoroczne listy, dużo tego nie ma ale niech ludzie wiedzą za co pracują!).Oczywiście forma rozliczenia w odbiorze należności w kosztach działalności statutowej, a nie do rączki
6. Zatrudnienie na etat instruktora spadochronowego |
|
|
marcin |
Wysłany: Wto 0:52, 13 Lis 2007 Temat postu: |
|
chyba się nie zebraliśmy, co? (ciekawe kiedy ten zarząd (?)...)
to ja proponuję:
1. (chociaż to chyba oczywiste) przekalkulowanie cen skoków przy uwzględnieniu tegorocznego bilansu; ceny skoków u nas wysokie... zwłaszcza dla młodych (którzy czasem nie kojarzą ile płacą... ); a jeśli nie da się obniżyć... hm, ... to może podwyższyć, oni aż pchają się do samolotu (wiem... choć na własne, kurczę, oczy, nie widziałem...)
2. uwzględnienie w przyszłorocznym cenniku skoków z Gawrona żeby nie było reklamacji jak w tym roku
3. wprowadzenie do cennika cen "usług" (jeśli możemy to jakoś ująć) - za ile możemy komuś skoczyć... na ślub, stadion, czy gdzieś , najwyżej z dopiskiem, że cena jest do negocjacji - chodzi mi o podanie do wiadomości, że możemy (forma reklamy, ogłoszenia...; może należałoby również wyraźnie wspomnieć o tym na stronie internetowej)
4. uzupełnienie strony internetowej (to bardziej ogólnie), m.in.:
- kadra,
- szkolenie - informacje o szkoleniu spadochronowym (do tej pory brak...)
- linka do tego nudnego forum, bardziej na wierzchu... może rozwijana - pod aktualnościami i zdjęciami: forum - klik i wyskakuje mysza...
- statut AP i regulamin członkowstwa w AŁ (były na starej stronie),
- dojazd do Aeroklubu (?)...
hę? ktoś się zgadza? co jeszcze?
Plany szkoleniowe na 2008 przygotuje szanowny element instruktorski , prawda?
(u, za dużo liter... nikt nie przeczyta) |
|
|