Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego
... forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego Strona Główna
->
Sprawy aeroklubowe - informacje, ogłoszenia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
----------------
Skoki w AŁ - kiedy skaczemy
Sprawy aeroklubowe - informacje, ogłoszenia
Kursy spadochronowe
Galeria
O skokach...
Inne sprawy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Paweł
Wysłany: Pią 13:28, 20 Lis 2009
Temat postu:
gdzies w połowie pasa ma powstać nowa wierza i przez to pas trawiasty moze być znacznie krótszy
mag
Wysłany: Pią 12:34, 20 Lis 2009
Temat postu:
Jeśli coś nie jest jasne...pogadamy, jak się spotkamy. Pozdrawiam
marek
Wysłany: Pią 1:50, 20 Lis 2009
Temat postu:
O co chodzi z pasem trawiastym? Jaka wieża?
mag
Wysłany: Wto 11:43, 17 Lis 2009
Temat postu:
Pięknie się dzieje...
Na forum szybowników padło z Naszej strony zapytanie, a dokładnie Marcin pytał o przyszłość pasa trawiastego: jak realne i bliskie to zagrożenie? czy to z powodu budowy wieży?...
A odp. Michała vel M..M brzmi:
Czy realne? Nie mogę się od nikogo doprosić informacji, czy była robiona jakakolwiek analiza na ile nowa wieża spenetruje przestrzenie chronione pasa trawiastego. Prawdopodobnie było tak, że przyjechali ludzie z PAŻP, prezes lub dyrektor lotniska wskazał im kilka działek, wybrano tą, która jest najbliżej przyłączy elektrycznych i kanalizacji i nikomu nie przyszło do głowy zainteresować się pasem trawiastym. Teraz działka jest już sprzedana i po ptokach. Może okazać się, w co niestety szczerze wątpię, że wieża stanie poza przestrzeniami chronionymi, jednak nie łudziłbym się się za bardzo tą nadzieją.
Czy bliskie? Budowa ma się rozpocząć w kwietniu.
Pozdrawiam
M..M
...nie wiem, czy w 2010 sobie poskaczemy
przynajmniej nie w AŁ
bez względu na jakiekolwiek koszty.
yendrek
Wysłany: Wto 0:53, 17 Lis 2009
Temat postu:
to ja mam wielką prośbę, czy ktoś może w końcu ustalić ILE kosztuje remont silnika, ostatnio znowu padały kwoty rzędu 30k pln...
Paweł
Wysłany: Pon 21:30, 16 Lis 2009
Temat postu:
i po spotkaniach ogółem kiszka ekonomiczna ale po kolei w celu zaoszczędzenia pieniędzy klubowych których to nie ma proszę wszystkich członków aeroklubu (
zaznaczam wszystkich nie ważne jaki jest to członek
)
o wysłanie na sekretariat klubu, do środy najpóźniej maila z potwierdzeniem że zostaliście poinformowani o walnym. Jest to proceduralna sprawa i bardzo ważna , zgodnie ze statutem o walnym musi być powiadomiony kazdy członek klubu. Do tych którzy nie przyślą swoje potwierdzenie będziemy musieli wysłać pocztą powiadomienia.
W klubie jest bardzo źle po raz któryś z kolei. jest to wynikiem wielu nietrafnych decyzji złego zarządzania braku prawdziwego dyrektora który zna się przede wszystkim na kierowaniu firmami prawie gospodarczym umie prowadzić gry biznesowe itp itd a to że potrafi latac to jest drugorzędną sprawą. Niestety ale do tej pory nie mieliśmy takiego kogoś. O szczegółach pogadamy na zebraniu. W tej chwili już jest bardzo późno na to żeby uratować klub bez kosztów własnych. Właściwie jak chcemy mieć nadal aeroklub Łódzki to musimy zapomnieć o tanim lataniu czy skakaniu a wszyscy klubowicze muszą stanąć po jednej stronie jeśli klub ma nadal istnieć a nie tylko jego fragment. Nie wierzę w to ze wszyscy chcą mieć klub więc będzie bardzo ciężko.
Co do naszej sekcji to daję tu kilka faktycznych daneych naszego Antka są to dane nie z instrukcji ale z wylotów.
Instrukcja nie mówi ile czego się zużywa przy skokach czyli lataniu ze skoczkami na 3000m.
i tak paliwo na jeden wylot to koszt od 855 do 1045 zł
olej na jeden wylot to 155 do 175 zł
roczne ubezpieczenie 7000zł
do tego nalezy doloczyć
remont silnika co 1000godzin - 170tyś zł czyli 170zł na godz lotu
przepłutnienie 150zł na godzinę lotu
Każdy niech sobie zsumuje i .....
resztę dopowiem na zebraniu
mag
Wysłany: Nie 19:04, 15 Lis 2009
Temat postu:
Cieśla napisał:
Agnieszka, byłaś na spotkaniu szybowników ?
Byłaś, nie byłaś...przyjechałam parę minut po 15, ale w budynku aeroklubu nie było nikogo, poza dwoma pilotami i ludzmi w modelarni. Jeśli szybownicy cokolwiek ustalali to prawdopodobnie odbywało się to w hangarze, do którego ja nie mam dostępu...więc nic nie wiem
Jeśli Paweł jutro ma spotkanie z Markiem, to pewnie napisze Nam więcej.
"Uwaga - w związku z koniecznością zachowania statutowego terminu powiadomienia o NWZCAŁ Zarząd musiał zmienić termin z 22.11 na
5 GRUDNIA
. Przepraszamy za tę zmianę..."
Nasze spotkanie ma być 27 XI, więc niech będzie. Wtedy pogadamy.
Pozdrawiam
Paweł
Wysłany: Nie 17:40, 15 Lis 2009
Temat postu:
Jutro czyli w poniedziałek będę na rozmowie z Markiem
Cieśla
Wysłany: Sob 20:09, 14 Lis 2009
Temat postu:
Agnieszka, byłaś na spotkaniu szybowników ?
marcin
Wysłany: Sob 16:10, 14 Lis 2009
Temat postu:
Nie byłem, nie wiem też czy był ktoś z nas gościnnie na zebraniu szybowników (ono już się chyba skończyło; dałbym Ci znać, Mag, ale nie mam do Ciebie "kontaktu"). Z rozmowy z Bartkiem Nerojem rozumiem jednak, że Marek Czuszke będzie chciał się z nami spotkać przed Walnym... Liderzy
, czy Marek proponował nam jakiś termin, czy widzimy się, jak planowaliśmy, 27.11 i tylko uzupełniamy agendę?
mag
Wysłany: Pią 23:46, 13 Lis 2009
Temat postu:
Ja zajrze około 15...nic nie zdziałam, bo nie mam:
"1) Staż członka wspierającego nie krótszy niż 1 rok
2) Posiadanie świadectwa kwalifikacji
3) Złożenie podania i pozytywne rozpatrzenie przez zarząd"
...ale będę i już.
Pozdrawiam i miłego...
marcin
Wysłany: Pią 17:37, 13 Lis 2009
Temat postu:
czy dołączamy do szybowników na ich zebranie 14.11 (jutro...)? rozmawialiśmy z nimi?
szweju
Wysłany: Wto 12:06, 10 Lis 2009
Temat postu:
Ja może jeszcze dodam że warto by było zastanowić się kogo z naszej sekcji, oraz z sekcji szybowcowej chcielibyśmy widzieć w przyszłym zarządzie. By potem na walnym na szybko nie kombinować na kogo głosować. I może by tak jeszcze zainteresować naszą sprawą spadochroniarzy działających teraz w innych sekcjach.
Paweł
Wysłany: Wto 2:53, 10 Lis 2009
Temat postu:
no cóż może się okazać ze nikogo nie będzie z naszej sekcji ale nie tak do końca jest to prawdą bo jak mowi Hans demokracja to większość i dlatego uważam ze powinniśmy spotkać sie z szybownikami bo ich też jest mało a razem moze być nas znacznie więcej więc Hanisik pogadaj z szybownikami
swierczu
Wysłany: Sob 17:12, 07 Lis 2009
Temat postu:
Hans ma racje i to jest setno sprawy, aby jako sekcja miec realny glos. Ja niestety mam za krotki staz w aeroklubie i w okolicach maja dopiero bede mogl sie starac o zwyczajnego.
Poniewaz mamy malo zwyczajnych to tym bardziej powinnismy dogadac sie z innymi sekcjami ...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin