Forum Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego Strona Główna Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego
... forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

niby jest bezpiecznie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego Strona Główna -> O skokach...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
achlebin




Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:02, 11 Sty 2011    Temat postu: niby jest bezpiecznie

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 22:37, 14 Sty 2011    Temat postu:

Coś tam jednak musiało się otworzyć, skoro uderzył przy 100 km/h. W płaskiej miałby mniej-więcej 180, a w dobrym tracku 130 (mówimy o prędkości pionowej).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 22:55, 14 Sty 2011    Temat postu:

Otworzyć, to się otworzyło ( było coś na ten temat na którymś forum ), tylko że patki nie zeszły ( zła układka ) i główna nie odeszła....
Tak ma Icon i Vector Micron.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
achlebin




Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:18, 15 Sty 2011    Temat postu:

czyli po raz kolejny przy układce przedewszystkim dokładność i bezpieczeństwo potem długo długo nic a prędkość dopiero gdzieś na końcu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 17:57, 15 Sty 2011    Temat postu:

Chodzi głównie o konstrukcję patek chroniących taśmy głównego. Częste przypadki, że podczas otwarcia, taśmy są cały czas przytrzymywane przez nie. Bardziej tu chodzi o znajomość instrukcji użytkowania kontenera, niż o dokładność składania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
achlebin




Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:58, 16 Sty 2011    Temat postu:

ja zaliczam znajomość kontenera do układek przy patkach łatwo się pomylić jak się robi je w pośpiechu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego Strona Główna -> O skokach... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin